Saturday, December 31, 2011

Tahun Baru / New Year

 Assalamualaikum dan selamat tahun baru 

"Jangan risau dengan azam 2012M,
kalau sudah berazam untuk 1433H."

^^

kata kata kat atas ni adalah kata kata "Hilal Asyraf"

Siapa yg tak jatuh cinta kalau baca kata kata dia ?


Nama saya Muhammad Hilal Asyraf bin Abd Razak.
22 tahun.
Jurusan Usuluddin,
Tahun akhir di University of Yarmouk, Irbid, Jordan.
Asal Batu Pahat, Johor.
------------------
"Are you the real Hilal Asyraf?"
"Yes, I am."

Saya suka dengan ucapan tahun baru dia. 

Saya adalah orang yang sebenarnya tidak ambil pusing dengan tarikh-tarikh seperti 0101..M, 1402..M, 0104..M, 2512..M, dan sebagainya. Saya juga tidak pernah peduli dengan 101010M, 111111M, 121212M, dan sewaktu dengannya.

Orang lain anggap penting,
saya hormati.
Tetapi bukan saya untuk mendewa-dewakannya.
---------------
Hidup melawan arus.
Nyata akan jadi berbeza.

Dan ada juga dia respon dengan ucapan peminat,

Pagi-pagi ini jalan-jalan di blog orang,
terbaca satu blog yang tulis:
"Saya jatuh cinta pada Hilal Asyraf."
^^
---------------------
Diri ini belum layak dicintai sebenarnya.

Saya harap one day saya mampu jadi penulis hebat macam beliau. Such an inspiration ♥


                                   




Dear readers, thank you for reading this


No comments:

Post a Comment

Hi gais, nak comment apa sekali pun, dipersilakan. Gracias!